Sunday, July 24, 2011

Gomen nasai! No One Point this weekend (**#)

Tamura Sensei and I did an awesome performance tonight. Definitely an Oscar winner for Best Documentary. Alas, the photographer pushed the wrong button and all that was recorded was the conversation that took place after the demonstration! So sorry!  Now it is time for some domestic discussion.

田村先生と二人で最高の演技を今夜した。絶対にドキュメント部門でオスカー物。
しかし、しかしである、録画担当が作動を間違えたので録画せきたのは演舞後の会話だけ。誠にすみません。これから夫婦会議。。。。。。。
Me: Whachha mean the button was green! Red is Record!!!
僕:なにがボタンが緑だっただよ!赤が録画だろうが!!
Wife: Green is always "Go" and Red is always "Stop"! Not my fault the video camera is backwards!
妻:緑はいつも「ゴー」で赤はいつも「止まれ」 でしょう!カメラが逆なのは私のせいじゃないわよ!
Me: How about a roundhouse kick into your noggin! Eh!
僕:何ー!!上段回し蹴りでも叩き込もうか!おら!
Wife: Fufu. How can you say that!You can't lift your leg that high!
妻:ふふ。足上がらないのによく言うわ!
Me: ..............................................................
僕:。。。。。。。。。。。

GOOD NIGHT! OSU!

No comments:

Post a Comment